ثبت شركت در چابهار

۱ بازديد

ثبت شركت و انواع آن يكي از رايج ترين موضوعات حقوقي مي باشد كه امروزه همواره به آن پرداخته مي شود، ثبت شركت در مناطق آزاد نيز از آن دسته سوالاتي است كه متقاضيان ثبت شركت به دنبال پاسخ آن هستند، موسسه حقوقي پارسه با در نظر گرفتن سطح نياز شما متقاضيان ثبت شركت نسبت به رفع نياز شما و ارائه خدمات با كيفيت ثبت شركت ها؛ خود را موظف ميداند، لذا از شما عزيزان خواستاريم ضمن مطالعه محتواي گرد آوري شده در ذيل، جهت انجام امور ثبت شركت و همچنين اطلاع از چگونگي ثبت شركت در مناطق آزاد با شماره تلفن 02122883230 موسسه حقوقي پارسه تماس حاصل فرماييد.

منطقه آزاد چابهار يكي از شهرهاي جنوب استان سيستان و بلوچستان ايران است و تنها بندراقيانوسي جمهوري اسلامي مي‌باشد. لنگرگاه بندر چابهار قابليت پهلوگيري كشتي‌هاي اقيانوس‌پيما را داشته و نيز ازمناطق آزاد بازرگاني ايران مي باشد. بندر چابهار به دليل موقعيت راهبردي، نزديك‌ترين راه دسترسي كشورهاي محصور در خشكي آسياي ميانه (افغانستان، تركمنستان، ازبكستان، تاجيكستان، قرقيزستان و قزاقستان) به آب هاي آزاد است از اهميت فراواني برخوردار است و سازندگي و سرمايه‌گذاري فراواني در آن صورت مي‌گيرد.

به منظورانجام امور زيربنايي، عمران و آباداني، رشد و توسعه اقتصادي، سرمايه‌گذاري و افزايش درآمد عمومي، ايجاد اشتغال سالم و مولد، تنظيم بازار كار و كالا، حضور فعال در بازارهاي جهاني و منطقه‌اي، توليد و صادرات كالا‌هاي صنعتي و تبديلي و ارايه خدمات عمومي، معاونين و مديران دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و اعضاي هيئت مديره شوراي هماهنگي و همكاري فعالان اقتصادي مناطق آزاد بر آن شدند و در تاريخ 19/05/95 كارگروه تخصصي منتخب شورايعالي مناطق آزاد تجاري _صنعتي و ويژه اقتصادي با اكثريت آراء نسبت به تصويب معافيت 25 ساله مناطق آزاد و تعيين شرايط و مقررات پس از انقضاء مدت معافيت مالياتي اقدام نمودند.

ثبت شركت با مسئوليت محدود در چابهار

اين شركت ها بيشتر به منظور بازرگاني مورد استفاده مي گيرد در زمينه هاي واردات صادرات و توليد و ترخيص كالا كاربرد دارند براي ثبت چنين شركتي هم از اعضاي ايراني مي توان بهره گرفت و هم از اعضاء و اتباع خارجي و حتي اين امكان وجود دارد كه تا 100% سهام را به اعضاي خارجي واگذار كرد. براي ثبت حداقل حضور دو نفر الزامي است .

مدارك لازم جهت ثبت شركت با مسئوليت محدود در چابهار

كپي برابر اصل مدارك احراز هويت اعضاء برابر اصل مدارك ترجمه رسمي شده افراد خارجي به همراه مستندات مدارك ثبت نام كد فراگير اتباع امضاي دو نسخه پر شده اوراق و اساسنامه شركت مسئوليت محدود منطقه آزاد.

مشخص نمودن موارد ذيل

• موضوع شركت

• سرمايه شركت

• آدرس در منطقه آزاد چابهار

• سمت ها و درصدها

• حق امضا و حدود اختيارات

• اسامي انتخاب شده شركت به ترتيب الويت در 5 رديف

ثبت شركت سهامي خاص در چابهار

اين نوع از شركت ها بيشتر به منظور انجام امور پيمانكاري مهندسي و شركت در مناقصات و مزايدات و اخذ وام و اعتبارات ثبت مي شود كه در آن هم از اعضاي ايراني مي توان كمك گرفت هم اتباع. هيئت مديره بايد حداقل مركب از 3 نفر عضو باشد به همراه دو نفر بازرس كه اين بازرسين هيچ گونه تشابه فاميلي و نسبت درجه يك و دو نبايد با اعضاي هيئت مديره داشته باشند. در اين نوع شركت ها واريز 35% كل سرمايه در يكي از بانك هاي منطقه الزامي است.

مدارك لازم جهت ثبت شركت سهامي خاص در چابهار

كپي برابر اصل مدارك احراز هويت اعضا برابر اصل مدارك ترجمه رسمي شده افراد خارجي به همراه مستندات مدارك ثبت نام كد فراگير اتباع امضاي دو نسخه پر شده اوراق و اساسنامه شركت سهامي خاص منطقه آزاد چابهار.

مشخص نمودن موارد ذيل

• موضوع شركت

• سرمايه شركت

• آدرس در چابهار

• سمت ها و درصدها

• حق امضا و حدود اختيارات

• اسامي انتخاب شده شركت به ترتيب الويت در 5 رديف

• فيش واريز 35% از كليه سرمايه در يكي از بانكهاي موجود در منطقه چابهار




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.