رتبه بندي شركت هاي پيمانكاري در زنجان

۱۰ بازديد

اخذ رتبه بندي شركت هاي پيمانكاري در زنجان در كنار خدماتي نظير ثبت شركت، ثبت برند، اخذ كارت بازرگاني، كد اقتصادي، اخذ مجوز، تغييرات شركت و... ارائه ميگردد. اخذ رتبه پيمانكاري در زنجان بعد از ثبت شركت بسيار حائز اهميت ميباشد. همچنين بر اساس نوع و زمينه فعاليت شركت اخذ رتبه رتبه بندي پيمانكاري صورت ميگيرد. شركت هاي تازه تاسيس و يا شركت هايي كه به تازگي شروع به فعاليت نموده اند جهت اخذ رتبه بندي پيمانكاري در زنجان در رديف معيار رتبه بندي قرار نميگيرد و براي ارتقاي رتبه از 5 به 4 بايد متناسب با هر رشته تقاضا را به حد نصاب برسانند. از مزاياي قابل ذكر جهت اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان ، شركت در مناقصات دولتي خواهد بود زيرا سازمان هاي و ارگان هاي دولتي فقط با شركت هايي قرارداد منعقد مينمايند كه داراي رتبه و گريد باشند. در گروه هاي شهرسازي و معماري شامل مقاوم سازي، طراحي و شهرسازي، ساماندهي و توانمندسازي بافت هاي فرسوده و سكونتگاه هاي غير رسمي، معماري داخلي، ساختمان هاي مسكوني، تجاري اداري، صنعتي و نظامي، ساختمان هاي آموزشي، ورزشي و بهداشتي و درماني، شهرسازي اخذ رتبه پيمانكاري در زنجان امكان پذير خواهد بود. اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان، به نوعي اعتبار و اعتماد براي هر شركتي محسوب خواهد شد. اشخاص حقوقي و حقيقي با داشتن رتبه و گريد مي تواند اعتماد مشتريان و همچنين شركت هاي طرف قرارداد را جلب نمايند. جهت اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان بايد سوابق خود را همراه با قراردادهاي شركت به سازمان مديريت و برنامه ريزي تحويل دهيد. متناسب به نوع فعاليت و رشته مورد نظر رتبه كسب خواهند كرد. رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان بدين روال خواهد بود كه هر چه شركت در راستاي، افزايش سرمايه قدم بردارد ميتواند اقدام به درخواست اخذ رتبه بالاتر نمايد بنابراين ميتوان گفت هر شركتي براي دريافت سود بيشتري شكل ميگرد كه اين سود خود بستگي به ميزان سرمايه و به ميزان فعاليت آن شركت خواهد داشت.
اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان در دسته مربوط به گروه خدمات و برنامه ريزي و اقتصاد به دو مورد خدمات برنامه ريزي آموزشي و توسعه منابع انساني و خدمات اقتصادي بستگي خواهد داشت. لازم به ذكر است جهت اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان در صورتي كه شركت سابقه فعاليت بيشتري دارد ميتواند براي اخذ رتبه اقدام نمايند در صورتي كه شركتي با داشتن نيروي كم و تحصيل كرده رتبه پاييني را از سازمان برنامه ريزي كسب كرده باشد ميتواند با گذشت زمان و با افزايش تعداد افراد متخصص و ميزان سابقه كاري رتبه خود را افزايش دهد. كافي است جهت اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان مدارك و سوابق خود را به سازمان ارسال نمايد.

مدارك لازم جهت اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان

- آخرين اساسنامه ثبت شركت
- آخرين اظهارنامه ثبتي شركت در 2 برگ
- آخرين اظهارنامه مالياتي مورد تاييد دارايي
- كپي سند مالكيت يا اجاره نامه مربوط به دفتر شركت به صورت رسمي و به همراه كد رهگيري
- آخرين صورتجلسه تغييرات شركت مجمع عمومي كه بيانگر صد در صد صاحبان سهام و ميزان سهام هر يك از سهامداران
- تصاوير تمام آگهي‌هاي روزنامه رسمي شامل آگهي تاسيس، آگهي‌هاي تغييرات شركت طي 15 سال گذشته و شماره به همراه تاريخ روزنامه در بالاي صفحه مشخص باشد.

به منظور اخذ رتبه بندي شركت پيمانكاري در زنجان ميتوانيد با همكاران ما در بخش مشاوره در ارتباط باشيد تا شما را در تمامي مراحل اخذ رتبه بندي پيمانكاري در زنجان همراهي و راهنمايي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.